Dalam blog ini aku akan menulis (melukis boleh tak?)... tulis pasal apa-apa je lah yang aku nak tulis menurut kefahaman aku yang tahap arifnya tidaklah terlalu tinggi. Sekadar je.

Mungkin apa yang aku tulis kat sini boleh mengguriskan hati. Harap korang jangan cepat melenting sebab aku baru nak belajar menulis, baru nak meningkat naik. Kalau ada salah silap harap korang tegur dengan baik dan tidak beremosi.

Mungkin aku 'nampak' macam ganas tapi aku mudah tertekan sebab hati aku pink. Kalau aku yang melenting atau beremosi takpe sebab aku budak mentah lagi. Pengalaman hidup tak banyak. Korang-koranglah yang akan membantu aku mematangkan diri sebab aku belajar dengan melihat perlakuan korang yang berada di sekeliling aku.

Blog ni sekadar tempat berkongsi atau luah apa yang aku fikir atau rasa. Hal personal, hal sosial, hal manusia, hal politik dan sebagainya. Betul atau tidak itu belum tentu. Korang boleh untuk terima, boleh juga untuk tidak menerima. Terpulang, asalkan ia bukan soal akidah.

Sebagai penutupnya, mungkin apa yang aku tulis hari ni adalah perkara betul, mungkin juga satu hari nanti sudah tidak betul sebab tidak diterima lagi atas faktor perkembangan ilmu-ilmu baru mungkin. Macam orang dulu-dulu fikir yang bumi ini empat segi dan hal itu benar pada masa tersebut tapi bukan sekarang.